世无双

MoinMoin150:

杰米这首歌好像唱ggad🥲

“Start The Fire”转自油管


I'll build a house

我会造一栋房子

A home for us

我们的一个家

Then you'll burn it down

而后你会将它烧毁

to dust, to dust

烧为灰烬

And I couldn't scream

我无法尖叫

I couldn't leave

无法离开

I couldn't breath

无法呼吸

and you'll burn it down

而你会将它烧毁

and you can't get out

你无法逃生

and you'll burn it down

而你会将它烧毁

But I but I

但那是我,是我

I start the fire

是我点的火


评论

热度(2165)

  1. 共156人收藏了此视频
只展示最近三个月数据